Afbestilling/Udeblivelse:
Vi har fuld forståelse for at der kan opstå ting som gør at man ikke kan komme til aftalt tid. Det betyder at vi står med tomme lister, og måske har sagt nej til andre kunder, derfor skal der meldes afbud senest 24 timer inden aftalt tid, og ellers kan der blive opkrævet et gebyr på op til 100% af behandlingens pris.
Afbestilling kan ske ved at logge ind under online booking eller på telefon 75102070 og er først godkendt når du har snakket med os.
(Afbestilling er ikke gyldig på mail.)
Lus:
Er uheldet ude, at vi finder lus eller æg i håret, bliver vi nødsaget til at stoppe behandlingen. Betalingen finder sted den samme dag, som problemet opdages og du får en ny tid, hvor vi udføre den betalte behandling.
Reklamationer:
Reklamationer kan forekomme og vi bestræber os på at det ikke skal ske. Når uheldet er sket, skal reklamationer ske indenfor 14 dage efter endt behandling. Kunden er forpligtet til at stille i salonen indenfor de 14 dage, så vi kan tage et kig på håret og sammen komme til en enighed for det videre forløb.
Persondata Politik:
De oplysninger vi har på dig, bliver kun brugt i forbindelse med vores arbejde, f.eks. oplysninger om farve recepter, allergier, faktura ved udeblivelse m.m.
Vi bruger data ‘en så vi kan yde den bedste service til dig.
Data´en ligger på vores booking system Hairtools, hvor der kræves kode for adgang, det er salonens ansatte, samt vores databehandler Hairtools der har adgang til disse oplysninger.
Hvis du ønsker at dine data´er skal slettes, kontakt os gerne.